2015/11/24

JOULULAHJA TOIVEITA

Muutamissa blogeissa oon jo törmännyt näihin ja ajattelin, miksen mäkin voisi. Sitten mulla iskikin jonkinmoinen vaikeus, vaikka en ois vielä vuos sitten voinut kuvitella, että mun olis hankala keksiä mitä toivon joululahjaksi. Sit kun pääsin vauhtiin ja Lassi avitti muutamien mun jo toivomien juttujen suhteen niin saatiinhan sitä komee lista aikaiseksi, haha! :-D
Untitled #1


1. Ykköseks ja ihan ehdottomaks tahdon vingunvongun lahjaks, joka oli tän kollaasin eka varma valinta on tuo ihana Daniel Wellingtonin Classy St. Mawes kello! Sen Lassi onkin mulle jo vähän luvannut, joten joulua odotellessa! 

2. Semmosena kivana yllärilahjatoiveena olis kosmetiikka & kauneusjuttuja, Urban Decayn Naked 2 luomiväripaletti on ollut toivelistalla jo pitkään, mutten jostain syystä oo koskaan hankkinut sitä, myös joku ihana Macin huulipuna olis ihana, toi kuvassa näkyvä mattasävy Diva houkuttelis hullusti, tai sitten Faux. Myös mun vois jo sanoa lähes vuosikymmenen lempparihajuvesi Tommy Hilfigerin Tommy Girl alkaa olla sen verran lopussa, että uus ois ehdottomasti paikallaan! 

3. Lakanoita. Lähinnä pussilakanoita ja tyynyliinoja. Meillä on tuplalevee peitto, joten lakanoilla on siihen ihan kivasti hintaa, etenkin kun satiiniset on meijän lemppareita. Lexingtoneja tuskin ollaan saamassa, mutta anoppilasta ollaan saatu ihania lakanoita ennenkin lahjaksi.. ;-) 

4. Astioita. Viime vuonna saatiin Iittalan musta Teema -astiasto lähes täydellisenä x4 settinä, mutta lautaset tuntuu aina olevan loppu joten niitä lisää meille kiitos! Ollaan myös saatu tota mustavalkoista Taika - sarjaa ja meiltä löytyy noi syvät pikkukulhot ja suuret mukit, joita kaivattais tähän talouteen myös lisää. Uutena keräilykohteena mua on himottanut vuosikaudet Iittalan Essence puna- ja valkoviinilasit


Mitäs mieltä ootte mun joululahjatoiveista? Löytyykö teidän toivelistoilta kenties samoja juttuja? 


2 kommenttia :

  1. Ihania juttuja <3! Kelpais kyllä mullekkin nuo kaikki :D Etenkin toi Naked paletti ja nuo ihanat astiat :)!

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :-) Musta tuntuu että aika moni ottais samoja juttuja, mun toiveet on kuitenki aika perinteisiä, eikä kelloa ja lakanoita lukuunottamatta mitään kauhean hintaisiakaan, ihme kun on musta kyse :'D yleensä hankin kaikki järkevänhintaset jutskat ite ja toivon muita lahjaks mutta nyt jotenkin toisinpäin :p

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥