2015/10/03

ARKIASUA

IMG_6947
jeans Gina Tricot // jacket Jacqueline de Yong // sneakers Converse // pullover Brave Soul // scarf Gina Tricot

Heippa taas ja ihanaa lauantai aamua! Meillä paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta ja tulin heittämään teille pikamoikat, et hengissä ollaan. Kohta lähetään kiirehtimään jo jonnekkin, kun näitä kaunis säisiä syyspäiviä en jaksa sisällä viettää. Määränpäästä viis, kuhan mä pääsen ulos! Ehkä otetaan suunnaks jopa Teivon Kriterium ravit, saas nähä kuhan tästä uutukaiselta rahilta nostan ahterini ja lähen laittautumaan! :-D

IMG_7432

Viimeviikolla nappailtiin asukuvat suoraan kun pääsin töistä, joten ei oo tukkaa tai nassua ehosteltu, asua sen kummemin suunniteltu kun mitkä vaatteet ekana osu aamukiireessä käsiin, eikä sen koommin mietitty kuvauspaikkaa vaan ajeltiin mun duunipaikalta mäki alas, sit vähän vasemmalle ja teollisuusalueelle mäki alas, eli suunnilleen kilsan päähän mun työpaikalta. :-D Mut jälkikäteen katseltuna, ihan jees asu - mukavuutensa puolesta eksynyt mun päälle useemmin kun kerran! 

IMG_7459 IMG_7119

2 kommenttia :

  1. Kiva asu, tykästyin noihin farkkuihin ihan sikana! :-D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kivan ulkonäkönsä lisäks noi on kyllä ehdottomasti yhet mun mukavimmista farkuista! :-)

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥