2015/10/09

BLOGIYSTÄVÄKIRJA

Oon muutamissa blogeissa törmännyt tälläsiin ja ajattelin muutamien random kuvien joukkoon laittaa teille ikäänkuin vastauksia muutamiin juttuihin! :-) Oon keskiviikosta asti ollut kotona kipuilevan polven takia, ja vielä ainakin tiistaihin asti mun täytyis tappaa aikaa ihan vaan olemalla. Toivottavasti polvikipu saatais taltutettua niin pääsis kuvailemaan noihin ihanan kirpsakoihin syyssäihin! Tulossa muuten kosmetiikka ja vaatepainotteisia postauksia - kunhan mun etukäteisjoululahjat (kiitos mä ja kiitos isi joka pitää huolen tyttärensä kosmetiikkavarainnoista) tulee postissa! ;) 

IMG_6894

SUOSIKKI… 

Kaupunki? Tallinna varmaan. Tallinnan vanhakaupunki on vaan niin mielettömän nätti, ettei tosikaan. Katsellaan sitten uudelleen kun on nähnyt tätä maailmaa himpun verran enemmän, haha :-D

Lomakohde? Kun on käynyt vaan noissa lähimaissa, johon pääsee autolla ja laivalla muutamissa tunneissa niin kyllä se Turkki on sitten ihan huikee  Voi, sinne mä niin kovin kaipaan.. Ehkä vielä joskus? Seuraava matkakohde taitaa löytyä tuolta Keski-Euroopasta kuitenkin..

Biisi? Tää on vaikee. Kuuntelen musiikkia niin laidasta laitaan, ettei mulla oo semmosta yhtä ainutta lempparia. Mikael Gabrielin Älä herätä mua unesta on hyvä ja sitten esimerkiks Mustaschin tai oikeestaan Ralf Gyllenhammarin Bed on fire on ihan huikee kappale.

Ravintola ja annos? Mamma Mariasta Spaghetti Democratici! Ja sit Pieni Talo Preerialta ja Torosta pippuripihvi medium miinuksena! Oikeestaan mistä vaan jotain naudan, härän tai hepan pihviä kermakastikkeessa, hah :-D

IMG_7934

Leffa? Mä en muista mun lempileffan nimeä! :-D Ei hitto että lyö pää tyhjää. Mut hyviä on ainakin Fast & Furiousit, Outolintu leffat ne molemmat jajaja..

Kirja? En ees muista millon olisin viimeks lukenut kirjan joten en osaa sanoa! :-D

Asu? Revityt farkut, jotkut kivat valkoset tennarit, mukava neule ja siinäpäse. Kaulaliina. Ja takki. Ja ehkä pipo..

Meikkituote? Tää tulee melko varmasti muuttumaan niiden mun pakettien saavuttua, mutta beautyblender. Pieni pallero, mut ihan huikee tuote tälläselle aina sormin meikkivoiteensä levittäneelle tohelolle.

Hiustuote? Hiuksiin jätettävä hoitoaine! En nykyään käytä hoitoainetta suihkussa, vaan suihkutan muutaman painalluksen hiuksiin jätettävää hoitoaineitta pyyhekuivien hiusten latvoihin. 

Sovellus? Snapchat ja instagram. No joo, snäppi kun tuli en tosiaan ladannut sitä vaan mattimyöhäsenä kerran poikien kanssa meillä iltaa istuessa sitten ladattiin se ja no niin.. :-D Koukussa ollaan..

Instagrammaaja? Seuraan instagramissa pääasiassa vaan kavereita ja muutamaa joiden blogia luen, niin lempparia ei mulla silleen oo. Mut @juusohdn kuvat on ihan huikeita!  

IMG_7949

Aamurutiinisi? En oo nähnyt kenelläkään tätä vastausta, mutta otan lääkkeet, käyn aamukakalla (ollakseni rehellinen!) pesen hampaat ja kasvot, meikkaan, puen päälle ja lähden. Noin arkisin. Viikonloppusin käyn aamusin suihkussa, arkena en millään jaksa nousta niin aikasin, että ehtisin edes.

Mitä vaatekaapistasi löytyy? Noo toppeja, farkkuja, alusvaatteita ihan tuhottoman paljon ja erilaisia paitoja - aika paljon semmosia sifonkikankaisia koska ne on kätsyjä ja siistejä töissä. :-) 

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Kameran, hammasharjan ja kilppari lääkkeet! Tietty kohteeseen sopivat vaatteet ja peseytymisjutut, rakkolaastareita ja buranaa.

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Puhun englantia ja kerron englanniksi tarinoita, sekä keskustelen itseni kanssa. :-D 

Mitä laukustasi löytyy aina? Ripsiharja ja pankkikortti!

Viimeisin sisustusostoksesi? Toi ylempänä näkyvä köysirahi?? joka on jo viikossa vakiinnuttanut tehtävänsä mun tietokonetuolina! 

IMG_7946

Viimeisin WhatsApp -viesti? Semmosia emojeita jolla ne hampaat on sillee virnees ja semmosia liiloja hymyileviä pirunsarviemojeita :-D

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille? Jos kaikki yhdessä ja samassa paikassa niin keskusta. Shoppailumahdollisuuksia on kyllä Kauppakeskus Karismassakin ihan kivasati, hyviä ruokapaikkoja on pitkin Lahtea ja drinksuille menisin Pikku Hanheen tai Metroon Lahdessa. 

Mitä ostoslistallasi on tänä syksynä? Parit uudet kengät, sekä uus talvitakki. Lassi totes tähän, että mulla on jo nyt liikaa takkeja.. :-D

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Tällä hetkellä menisin johku hyvään raflaan ja söisin pitkän kaavan mukaan. Tainiinno, just tulin ravintolasta mutta siis vaikka huomenna jos saisin jostain viiskymppiä.. Hyvä ruoka parempi mieli, niinhän se menee! 

IMG_7746

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥