2015/08/02

MISSÄ MÄ OON OLLU?

IMG_5370

No hyvä kysymys, oon ehtiny tässä postaamattomuuksissani juhlia synttäreitä, nauttia parista hellepäivästä (joo ei niit oo tainnu olla kahta enempää, siis hellettä ihan..), varata matkan Turkkiin, (lähetään 16 päivän päästä jeejee iiiiks! :-D), tehdä töitä ja kärsiä unettomista öistä, hinkuttaa räpsyripset pujoallergiasta johtuvan kutinan takia kaljuiksi, vaikkei huollosta ole kahta viikkoa kauempaa, käynyt kampaajalla eka kertaa 12 vuoteen, saada uuden pyykinpesukoneen vanhan palaneen tilalle, pessy kylppärin lattiasta kattoon, käydä ravintoloissa ja erilaisissa tapahtumissa ja nauttinut mansikoista monessa muodossa, nam! Huh, paljon on mahtunut, mut kamera on paikassa x tälläkin hetkellä.

IMG_5174 IMG_4724

Ei oo inspiroinut toi sää yhtään kuvaamaan, ottamaan kameraa edes mukaan. Se ei rehellisesti oo käyny ees mielessä, vaikka blogi toki on.  Ei mulla nytkään oo ees mitään asiaa, kuhan mussutan Wether's Original nameja sängyssä ja kuuntelen musiikkia. Palaan kun mulla on kuvia ja juttua, tulin vaan ilmotteleen et oon viel hengissä enkä aio lopettaa bloggailua, hah.. :-D
  IMG_4851IMG_4773

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥