2016/03/14

VAHINKOTAUKO & VAIKEUS PALATA

Otsikko kertoneekin kaiken. Ihan huomaamatta edellisestä postauksesta kului kaks viikkoa. No sit kului toiset kaksviikkoa. Miksi? On älyttömän vaikea palata blogin pariin ihan muutaman päivän - puhumattakaan viikon tauon jälkeen. Turhauttaa, mistä mä kertoisin, mitä mä kuvaisin.

IMG_1073

Säät on ollu toivottoman surkeita muutamaa nättiä päivää lukuunottamatta, eikä työttömän arjessa monia juttuja tapahdu. Mies on päivät koulussa - mä yökkärissä kotona, ei oikein tuu postauksiin aiheita tai kuvia. Eikä mulla ole varaa ostaa uusia vaatteita, kenkiä, asusteita tms, jotta kuviin tulis eloa. On tylsä otattaa itsestään kuvia, kun samat vaatteet pyörii kuvissa viikoista, kuukausista toisiin. Eikä mulla ole kun parit hassut farkut ja muutama hassu paita mitä suostun päälleni laittamaan. Takkeja löytyy tällä hetkellä 1 käyttökelponen, muut on rikki - liian paksuja tai liian ohuita. Tuleeko kuvista megatylsiä kun aina samat kledjut? Tulee.. Enkä oo koskaan osannut tota kirpparitoiminnan jaloa taitoa, en mä jaksa raahautua sinne päivittäin kattomaan onko tullut jotain uutta, mun koossa ja mitä mä haluan. 

IMG_1122
Turhauttaa, turhauttaa, turhauttaa.. En tiiä mitä aion tän blogin kanssa, lopetanko kokonaan turhautumiseni takia vai koitanko väkisin vääntää teille jotakin? En osaa jotenkaan enää julkasta huolettomia puhelinkuvia, tai random napsuja pitkin poikin joka paikasta. Ei niitä enää tuu samallailla kun sillon 15-vuotiaana.. Katsotaan, en sano juuta enkä jaata vaan jatkan maanantainviettoa yökkäripäällä ja meen laittaa pyykit kuivumaan! :-D Laiskaa alkuviikkoa kaikille teillekin, jos teitä enää edes siellä on! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥