2016/01/20

IT'S COLD OUTSIDE

Hurrhurr! Meillä on pidellyt jo pitkään jäätäviä paukkupakkasia, eikä oo houkuttanut mennä kuvamaan niitä paksuimpia toppa-asuja tonne ulos, vaikka muuten kelin puolesta ois ollut mielettömän nättejä kelejä.. Pukeutuminen, tai muu olemus tosin ei oo kovin nätti, nenä ja posket kirkkaan punasina, tukka huurteisena ja viimesen päälle toppautuneena silmät vähän pipon ja huivin välistä pilkistäen ei saa ehkä parhaimpia kuvia, vai mitä mieltä te ootte? Ja mun talvivaate valikoima on niin järkyttävän surkea, että eipä niissä kuvissa mitään wow efektiä nähtäiskään huiman 2 talvitakin vaihtelulla - joista toinen meni eilen rikkikin vielä, haha :-D Oon sen verta mukavuuden halunen, etten mee ohuissa kevyttoppiksissa tonne heilumaan niiden kuvien takia. 

IMG_0183

Näihin kuviin heitin kokeilun vuoks kevyemmät nilkkurit ja avasin takkia, no.. Kuvia oli alle 20, koska mä jäädyin. Pakkasta oli reippaat 20 astetta, eikä tommonen kevyen pukeutumisen kokeilukaan ollut mua varten. Nyt saadaan kovimmat pakkaset selvitä ilman meikäläisestä otettuja kuvia, ellen jollain ilveellä keksi jotain megamiljöötä meijän kotoota, no okei sisäkuvatkaan ei oo se mun juttu. 

IMG_0249
Oisko teillä jotain postausideoita näille paukkupakkasille? Aikaa ja motivaatiota postauksille olis, toteutus tuolla ulkona vaan tökkii julmettomasti kun ei tuolla halua esiintyä ilman niitä paksuimpia vaatteita ollenkaan! :-D Eikä mun kuvaajallakaan oo niin paksuja sormikkaita, et näpit ei jäätyis kuvatessa ja pystyis vielä kuvaamaankin! 

Palailen taas, todennäkösesti aivan yhtä tylsien liirumlaarumien kanssa mahdollisimman pian! Ihanaa loppuviikkoa ihanaiset ja "nautiskelkaa" näistä pakkasista, ööm.. No, esimerkiks sisällä kuuman kaakaon kanssa! ;D

IMG_0189
parka Halonen // jeans Gina Tricot // shoes Nikkinen // scarf Gina Tricot // knitted BikBok

Psst.. Vika kokonainen viikko täs kämpässä on jo puolvälissä! Ensviikon perjantaina häippästään täältä kimpsut ja kampsut kainalossa ihan eripuolelle Lahtea, kun missä aiemmin ollaan asuttu, niin jännittävää! 

2 kommenttia :

  1. Ihania kuvia! Noi farkut näyttää hirmu kivoilta :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) ne on gina tricotista ja ihan mun lempparit! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥