2015/03/12

KEVÄT ON SAAPUNUT

Muutama peräkkäinen aurinkoinen päivä maaliskuussa ei voi tarkottaa mitään muuta kun kevään saapumista, vai mitä? Ulkona on tarjennut hyvin ilman paksuja neuleita ohuempien kevättakkien alla, aurinkolasit on saanut olla silmillä koko ajan ja mikä parasta, nilkat saa olla paljaina! 

Seuraavaksi anteeksi pyynnöt, lupasin esitellä teille näitä kuvia jo eilen, mutta.. No, mun auto levis. Ei se toki tielle jättänyt, mutta joulukuuselta sen mittaristo enemmän näyttää. Mun autossa ei oo ollut oikeestaan mitään suurempaa vikaa mulla ollessaan, vaikka ikää sillä on kunnioitettavat 26 vuotta. Eilen vauvamersu päätti kuitenkin päästää nesteet pihalle, niin öljyt kun jäähynesteetkin, ei kiva. Ensimmäisenä etsittiin auki oleva terassi ja mentiin kylmille huurteisille. Vitutti ja vituttaa edelleen aika rankasti.

Tänään päivä on kuitenkin mennyt kivasti, eikä toi ihana sinisellä taivaalla möllöttävä, nyt jo laskenut keltainen pallukka anna syytä synkistelyyn! Kuvasaldo on tiistailta, jolloin käytiin maakuntamatkailulla, eli ihan vaan ajelulla Kausalassa asioiden hoitelun jälkeen. Napattiin meidän kotikaupungin "hienon" teatterin edustalla parit kuvat mun nassusta, missä ei mitään hiusten lässähtämistä ihmeempää ole, haha :-D Pari kuvaa auton tuulilasin läpi ja heheee vau mitä matskua postaukseen. Miks mä muistin ja kuvittelin että kameraan olis tallentunu oikeesti jotain hienoakin..  
IMG_9611 IMG_9710 IMG_9695 IMG_9640

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥