2015/02/14

@SSATT & PUHELIMEN TYHJENNYS

Ajattelin näin lauantaiaamupäivän kunniaks esitellä teille muutamat instagram otokset ja puhelinkuvat jotka eivät ole päätyneet edes instagramiin.Mua voi seurata instagramissa nimimerkillä @ssatt. Päivittelen instagramia suht tiuhaan tahtiin, yleensä yhdestä kuvasta muutamaan otokseen päivässä, joten sieltä mun tekemisiä, oikeestaan naamaa ja syömisiä voi paremmin seurailla, haha :-D 

Eilisestä mainittakoon sen verran, että auton hankkimisen jälkeen reilut pari vuotta takaperin mä en oo oikein liikkunut mihinkään kuin autolla, mutta eilen tempasin oikeen kunnolla ja kävelin meiltä kotoa keskustaan Oonan kanssa ja matkaa kertyi piirun yli 7 kilometriä! Oon ihan huippuylpee itestäni, etten suostunut Lassin aneluihin napata kesken matkan kyytiin, tai hypännyt lukuisiin ohiajaviin busseihin. Ja tulipa illalla vedettyä vielä oikein kunnon salitreenikin! 

Mulla olis kameran muistikortilla kyllä ihan oikeitakin kuvia kun saisin vaan aikaseksi ottaa ne työn alle ja niitä on varmasti tulossa vielä lisääkin, sillä huomenna ainakin olis kahdet sukulaissynttärit tiedossa! Palailen kuitenkin kunnon kuvien kanssa viimeistään alkuviikosta, koska nyt täytyy alkaa jo kiirehtimään Lassin iskälle syömään ja mulla on vielä suihkun jäljiltä märkä tukka & meikitön nassu!
Untitled Aamupalaa ennen äitinkanssa kaupoille lähtöä. // Tälläseltä mä oikeesti kaikissa selfieissä aina näytän, eli suurin osa kuvista on juurikin tälläisiä, eikä niitä missä söpösti hymyillään, haha :-D // Testailin selfietikkua, mutta mun käsi heiluu sen kanssa niin tuhottomasti, että lähes kaikki kuvat on heilahtaneita.. // Aurinko tuli esiin pitkän odotuksen ja pimeyden jälkeen! Untitled Herkkuiltapalaa pitkän päivän ja salitreenin jälkeen. // Salilla taas! Yleensä mulla ei oo salilla puhelin matkassa, mutta harvinainen tilanne vaati puhelimen mukaan treeniin, nimittäin oltiin joskus 1-2 yöllä salilla ja saatiin olla ihan kahdestaan, joten kaikki hölmöilyt piti tallettaa kerrankin, haha! // Tampereelle menossa, virne naamalla kun vihdoin sain macbookin :-D // Kesätyötreffeille marsmars! Untitled Mun veljenpoika Luka otti yks miljoona tällästä kuvaa itsestään keskiviikkona mun puhelimella! Tekihän se parit facebook kaveripyynnöt, laitto muutaman viestin jne. // Koko päivän lounas, välipala, päivällinen ja iltapala samassa paketissa myöhään illalla. // Kikkurakuva eiliseltä. // Herkullisia tonnikala+tuorejuusto patonkeja kasviksilla, nam!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥